Ljudje danes smo prenatrpani z delom in primanjkuje nam časa. Ko moramo kupiti določene stvari, gremo najraje v velike centre, saj vemo, da bomo tam vse dobili in se nam ne bo potrebno voziti sem ter tja. Včasih pa bi se morali pozanimati, če obstajajo še druge trgovine. Enako je, ko je v vprašanje recimo ena optika. Najdemo jo v vsakem nakupovalnem centru.
In tako majhne optike v predmestjih in mestih ne pridejo v poštev, ker ljudje niti ne vedo za njih. Tu pa je ključnega pomena, da se recimo optika Lucija oglašuje. Saj bodo ljudje tako slišali za optiko in se pripeljali.
Kakšno oglaševanje, pa naredi optika Lucija, pa je bistvenega pomena, da pritegne kupce. Danes se lahko oglašuje preko:
- Radia,
- fb,
- televizije,
- revij itd.
Ni dobro in ni dovolj, da se oglašujemo samo preko ene stvari, vendar se moramo oglaševati v različnih medijih. Zelo dobro oglaševanje med mladimi ima lahko danes optika Lucija preko fb. Saj je to portal, kjer se obrne največ ljudi dnevno in tako bo optika dosegla svoj namen. Zelo znano oglaševanje preko fb, je tudi to, da optika recimo ponudi nagradno igro in podari ena modna očala. Po navadi so te nagradne igre narejene tako, da moraš stran deliti ali označiti osebo in to je verižno oglaševanje in tako optika dobi ogromno novih ogledov, takrat pa je bistvenega pomena, da na svoji strani prikaže čim več izdelkov, da jih ljudje vidijo in jih pritegne v tolikšni meri, da optika Lucija poveča svoj obisk.
Oglaševanje na radiju in televiziji je drago in moramo imeti finančna sredstva, da se optika lahko oglašuje, to pa je velikokrat problem, če je recimo optika Lucija šele odprla svoja vrata.
Katero oglaševanje bi izbrali vi prepuščam vam, glavno pa je, da oglaševanje optike Lucija je, le tako boste začeli delati z polno paro strank. Potem pa je odvisno od vaših prodajalcev, kako bodo pristopili k stvari.